7 Haziran 2013 Cuma

Küsme bana çünkü küsemem sana:(




Şimdi, bunca işimin arasında acilen bunu yazmayı istedim...









Sevgili günlük,
Sanırım benim sorunum (yani sorunlarımdan biri) insanları kütüğüme geçirmem. Evlat edinme gibi adeta. Birini seviyorsam, benim oluyor. Benim derken sadece bana ait oluyor demek değil. Onu kendi kümeme dahil ediyorum. Ama benim kümem hep bir altküme, yani tamamı başka kümelerle kesişme halinde, çok şükür. Yani öyle sahiplenmiyorum.
Ama benim olanlara fazla içten davranıyorum. Mesafelerin çabucak yok olduğunu zannediyorum. Kısa ve öz şunu demeye çalışıyorum;
Sevdiğim, değer verdiğim, gerektiğinde sahip çıktığım, uğrunda bir çok fedakârlığa hazır olduğum insanların ufacık şeyler için bana küsmesine çok üzülüyorum. Hissettiğim şu ki; ben senin için neleri yapmaya hazırım, ne yükleri taşımaya niyetliyim, seni kırmak istemeden küçük bir hata etmişim ne olur affetsen :(
30 küsür yaşımda hala böyle çocukça düşünmem, hissetmem normal mi? Ayı gibi miyim yoksa ben? Annem, ayı yavrusunun severken öldürürmüş derdi. Öyle mi yapıyorum arkadaşlarıma...
Bilmiyorum.
M. demişti ki: "Çok güçlü görünüyorsun, dışardan bakınca kolay devrilmez görünüyorsun. İnsanlar da seni yaralamak istediklerinde var gücüyle yüklenilmesi gerektiğini düşünüyor olabilir ve o yüzden sana böyle yükleniyor olabilirler. Oysa ki sen o kadar güçlü değilsin, çabucak yıkılıveriyorsun"
Lütfen bana o kadar yüklenmesinler, arkadaş diye bildiklerim bana küsüp beni kendilerinden mahrum ettiklerinde bende çok büyük yaralar açılıyor.
Bu benim en hassas noktam. Bana küsmeyin. İnsan birine ancak çok çok çok kırıldığında, incindiğinde küser. Yoksa öyle değil mi? Ufak tefek şeyler için de küsmek normal mi? Bence öyle değil, yani beni seven bana değer veren birini, benim için fedakârlık yapan, yapabilecek birini benden mahrum etmek fazla ağır bir ceza değil mi? Bana böyleymiş gibi geliyor.
Olay şu: bir söz ya da hareketimle (istemeden) 10 birim incitmişim seni. Farkedersem mutlaka ama mutlaka özür diler, kendimi affettirmeye çalışırım. Özür dilesem de dilemesem de sen bana küsüyorsun ya işte ben o zaman 50 birim inciniyorum. Ve sonrası çok zor oluyor.
Gerçi büyüdükçe öğrendim fazla incinmemeyi, artık 40 birim diyebiliriz:)

N'olcak benim bu halim ???

1 yorum: